Loppemarkedet fik en
omsætning på 56.567 kr. De kommende dage vil vise, hvad overskuddet bliver.
Der
er jo lige nogle udgifter, der skal regnes ind i regnskabet.
Men der er ingen tvivl om, at udgifterne bliver mindre i år, da Carstens
aftale med Aarhus Klunserne har gjort, at vi har væsentlig
færre udgifter til efterhåndtering af ikke-solgte effekter denne gang.
Fra Gildemesteren lyder en
tak til jer alle, der har bidraget med arbejdet til endnu en succes for
Spejderne og Sct. Georgs Gildet.
"Alle vores venner, både fra Porskjær gildet, venner af spejderne o.s.v. Det har
bare været dejligt, at være med til."
Inden for kort tid skal der
afholdes et evalueringsmøde med gildeledelsen, hvor der skal tages stilling til
eventuelt loppemarked i 2017.
Peder Spørring har sendt
disse før-markeds-billeder:
Den 28. maj 2015
fra kl. 18. indsamledes lopper i Hammel by.
Effekterne blev herefter opstillet i Hammel hal 4, hvor
loppemarkedet fandt sted lørdag, 30. maj fra kl. 10 til 14.
Det var også muligt at få effekter
opbevaret i Haurum indtil loppemarkedet blev afholdt.
Peder Spørring stod for den del.
Carsten Lund havde det overordnede ansvar for loppemarkedets afholdelse.
Spejderne havde uddelt flyets i byen og
opsat iøjnefaldende skilte ved indfaldsvejene.
Der blev både annonceret i avis og
facebook samt plakater i byen.
Det sker snart .. Torsdag 28.
maj 2015 fra kl. 18 samler vi ind i Hammel by til Sct. Georgs
Gildet og spejdernes STORE LOPPEMARD, som afholdes i Hammel Hallen 30. maj kl. 9 – 14.
Sæt de ting ud til fortovet, du gerne vil af med – og som du mener, kan have
en værdi på vores loppemarked, så henter vi tingene, fx møbler, sølvtøj,
computere, fladskærme, lamper, malerier, spejle, gulvtæpper, radioer,
legetøj, glas, spisestel, haveredskaber, cykler, røremaskiner, gardiner,
barnevogne, strygejern, LP-plader og meget mere.. Vi kan bruge næsten alt ..
Sæt gerne en seddel (mrk. loppemarked) på tingene, så vi tager det rigtige
med. Dog ikke hårde hvidevarer, solarier, VHS-bånd, gamle fjernsyn og
pc-skærme..
Hvis du ikke er hjemme eller skal have hjælp til noget, så ring til Peder
Spørring på tlf. 2126 8107.
På gensyn på loppemarkedet lørdag,
30. maj 2015 fra kl. 9:00 til 14:00 – i Hammel Hallerne
Lørdag 30.maj 2015
afholder vi igen det store loppemarked i Hammel Hal B
Om lidt, nærmere betegnet 28. maj 2015
fra kl. 18, indsamles lopper i Hammel by.
Effekterne opstilles i Hammel hal 4, hvor
loppemarkedet finder sted lørdag, 30. maj fra kl. 10 til 14.
Det er lykkedes at få en mulighed for
opbevaring af lopper i Haurum indtil loppemarkedet bliver afholdt.
Kontakt Peder Spørring (21
26 81 07)
vedrørende afleveringen.
Vel mødt
PS. Se gerne annoncen her til venstre og
del via
facebook.
Tids-/køreplan
til loppemarkedet:
Færdig til
Emne
Udført
2/3-2015
Information til spejderes og gildebrødre om
loppemarkedet
OK
løbende
Gildets hjemmeside opdateres med særskilt
omtale af loppemarkedet
Siden skal indeholde logo/navn og evt. www-adresse på sponsorer
:)
23/3-2015
2. planlægningsmøde kl. 19.00 i
Spejdercenter Engedal.
OK
Uge 18
1800 A5 sider med info om indsamlingen pr.
korps. (900 ark A-4, der halveres).
Alternativ anvendelse af mails og Facebook overvejes
OK
Uge 18
X stk. A4 plakater til butikker, der
sponserer tombolaen. (Husk QR-kode)
:)
Uge 18
Intro-skrivelse & indsamlingsliste til
Ruth, der skal med ud til de handlende, når der indsamles
effekter til tombolaen.
Listen skal indeholde sponsorers firmanavn, hjemmeside og
mail-adresse
:)
Uge 18
X stk. A4 eller A3 plakater (med QR-kode)
til ophæng
:)
11/5-2015
Personlig henvendelse til aviserne med
pressemeddelelse og annonce
15/5-2015
Annonce om indlevering af effekter til
loppemarkedet
26/5-2015
4-5 stk. A-bukke af rafter, bygges af
spejderne.
Påsættes stort banner og placeres ved indfaldsveje til Hammel
Siden
er opdateret den 2. juni 2015 - Har du spørgsmål til siden, så
kontakt
webmasteren eller
gildemesteren.