Tilbage til Startsiden
Vore aktiviteter
Vor kalender
Info om gildet
Kontakt os
Gammel-Uglen
Spejderløb
Debatten
Gildesider
Medlems-side
Begivenheder
Andre gilder


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Velkommen hos
Sct. Georgs Gildet
i
Hammel

Sagnet om Sct. Georg

 

TIL ALLE  SPEJDERE – FORÆLDRE – STYRELSE/RÅD – GILDEBRØDRE

Så kaldes der atter til  LOPPEMARKED  i Hammel Hallen.

Mange af jer har tidligere hjulpet til, og vi håber, at rigtig mange også denne gang vil melde sig som hjælpere – både med forberedelser og på selve loppemarkedsdagen. Vi kan ikke blive for mange til at afvikle et så stort arrangement. Har du en sækkevogn, så tag den med.

Som det fremgår af tilmeldingsblanketten, er der flere muligheder for at hjælpe til. MEN TIL SELVE SALGET OM LØRDAGEN KAN VI DOG KUN BRUGE VOKSNE.

TORSDAG, den 23. maj 2013 har vi den store husstandsindsamling, hvor der skal være en del til at sortere og opstille effekter i hallen.

En heldig afvikling afhænger meget af et godt og holdbart vagtskema, som skal udarbejdes i god tid, så derfor:

UDFYLD OG RETURNER tilmeldingsblanketten til spejderleder, gruppeleder eller

Jytte Kronvold, Bogfinkevej 6, 8450 Hammel senest den 25. april.

Du vil i god tid inden loppemarkedet modtage et vagtskema med alle mødetidspunkter, men notér alligevel tiderne op i din kalender allerede nu.

Når man krydser sig af, må man påregne vagt på ALLE de afkrydsede tider.

Er der spørgsmål vedr. blanketten, kan du kontakte Jytte Kronvold

tlf. 4057 4585 /e-mail: Jkronvold@mail.dk

                              VI HAR BRUG FOR DIN HJÆLPKlik og hent tilmeldingsblanketten

 

TILMELDINGSBLANKET:

 Mødested: Hammel Hallen. (Hal B)                   Husk at sætte kryds!

Afhentning/sortering

TORSDAG

d. 23/5 fra kl. 18

 

 

Sortering/opstilling

FREDAG

d. 24/5 kl. 10-13

 

 

Sortering/opstilling

FREDAG

d. 24/5 kl. 13-17

 

 

Sortering/opstilling

FREDAG

d. 24/5 kl. 17-??

 

 

Salg

LØRDAG

d. 25/5 kl. 8.30-11,30

 

 

Salg

LØRDAG

d. 25/5 kl. 11,30-14

 

 

Oprydning

LØRDAG

d. 25/5 kl. 14-ca. 16

 

 

NB. TIL FREDAGS-holdet: HUSK, du skal selv have kaffe og krus med

 NAVN:_______________________________________________________

 ADRESSE:____________________________________________________

 TLF.nr.: _______________E-mail:__________________________________

Af hensyn til fordeling af opgaver vil vi gerne vide, om du er spejder/senior/rover/forældre:______________________________________

……………………………………………………………………………………

 På den store indsamlingsdag - torsdag d. 23/5 har vi brug for en del køretøjer.

Fx TRAILER – VAREVOGN – TRAKTOR MED LADVOGN

eller lignende– vil vi meget gerne benytte os af det. Oplys:__________________________________________________

 NAVN.________________________________________________________

 ADRESSE _____________________________________________________

 & TLF.nr.:_______________E-mail:_________________________________

 

  Siden er  opdateret den 24. januar 2014 - Har du spørgsmål til siden, så kontakt webmasteren eller gildemesteren.

Chart.dk

Søger du noget bestemt? Skriv det her: